olssonlinn

snart mina vänner är det.... sommarlov!

Kategori: Allmänt

Känns mysko att ens använda det uttrycket. Man känner sig som ett barn igen men vad gör det, jag vill inte bli vuxen! Har snart bott ett helt år på kära östkusten och jag kan väl säga att det var det bästa jag bestämt mig för i hela mitt liv. Komma bort från hålan man bodde i till något nytt och där det händer något, absolut bäst! På köpet har jag funnit en hel hög med nya vänner från norr till söder som är helt fantastiska! Det enda jag önskar mig är typ en större lägenhet, vilket är helt omöjligt att få, DYRT ÄR HÄR ATT BO MED, ogilla!

På lördag är det sista tentan för terminen och jag sitter just i detta nu med mina kära lappar som klistras upp i hela lyan alltid före en tenta. Det brukar vara ett vinnande koncept men denna gången är jag sjukt skeptisk, har väl inte lärt mig vad jag behöver av föreläsaren kan man väl säg. Men ja, man får alltid göra sitt bästa!'

Sommarlovet infiras med början på lördag eftermiddag då några klasskompisar kommer hit för grillning och sedan blir det fest i stan och därefter Vallen. Kommer bli ett mästerligt avslut i högsta klass!

TACK FÖR ETT FETT BRA ÅR ALLA! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: