olssonlinn

Ranelid made my day!

Kategori: Allmänt

Karmadagen hade lyckats locka hit Björn Ranelid i all melodifestivalhysteri. Han påpekade redan tidigt att han inte alls ville prata om hans deltagande i musiktävlingen. Själv vill jag väl säga att han gjorde det mest hela tiden eftersom jag tror att han nämnde varje textrad i "mirakel" under föreläsningen!

"vi simmde från stranden jag, till stranden du, i havet vi"
"kärleken är det största miraklet"
"heeerrrregud"
"ja, så är det!"

Dessutom började han sjunga, ja ni hörde rätt, sjunga, det lät dessutom helt okej. Tidigare hade han nämnt att petter och 50 cent inte sjunger till sin musik, inte alls! Men då undrar jag, vad gör han själv i Melodifestivalen? Ja, inte sjunger han iaf!

Men trots dessa grodor som hoppade ur Ranelids mun måste jag säga att han har bra värderingar av hur en människa ska vara och vad som ska vara tabu! Det var en timmes ren underhållning med mycket skratt och mycket Ranelidska!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: